פליירים משמשים בעיקר לקידום עסקים, פרסום מבצעים או הודעה על פתיחתו של עסק חדש באזור. מדובר באמצעי פרסום זול יחסית, שניתן להפיץ ברבים במהרה דרך חלוקה לתיבות הדואר, על שמשת רכב ועוד. אנו בסטודיו ספרינט מאמינים כי עיצוב מקורי, אסתטי, מקצועי וכזה הפונה לקהל יעד מכוון יכול להרים את העסק שלך לקראת רמה מקצועת גבוהה יותר. העיצוב בא לכבוש מספר מטרות, כאשר הראשונה והחשובה שבהן היא למשוך לקוחות אפשריים לעסק, וגרום להם להתעניין במוצרים שהוא מציע. בכדי למשוך לקוחות אלה יש לקחת בחשבון מספר גורמים- בראש ובראשונה יש לשים לב לבחירת הצבעים. יש לדאוג להתאמה בין הצבעים והטקסטורות לבין הלוגו והמיתוג. עיצוב פליירים צריך לבוא כהמשך למיתוג הקיים ולא לסתור אותו בכדי להדגיש את מהות העסק. בנוסף, בסטודיו ספרינט אנו דואגים לטקסט קריא הכתוב בתיאום לקהל היעד אליו הוא פונה.
הדבר החשוב ביותר הוא לא לחסוך בעיצוב גרפי. מקבל הפלייר מעיין בו במהרה ולכן חשוב ללכוד את עיניו היכן שאנו רוצים. ישנה נטייה להתפתות ולעשות עיצוב פליירים באופן עצמאי בכדי לצמצם עלויות, אך ההשלכות בסופו של דבר עולות יותר כסף.
עיצוב פליירים עצמאי נעשה לרוב באופן לא מקצועי עם מרכיבים בעלי איכות פחותה כמו סוג הפונט והתמונות, וכך גם נראית התוצאה הסופית. רבים משווים בין רמת הפרסום לבין רמת העסק, ולכן לא כדאי להסתכן בפליירים המשדרים חוסר מקצועיות.
בסטודיו ספרינט נדאג שיהיה לכם עיצוב פליירים מקצועי, איכותי, מעניין וממוקד מסר המשקף את המקצועיות והאיכות של העסק שלכם.
אנו יודעים מה כדאי להבליט ומה פחות, כיצד למתג אתכם בצורה הטובה ביותר, להכניס אתכם לתודעת הציבור
והכי חשוב- כיצד להביא עוד לקוחות לבית העסק. ההשקעה בסטודיו ספרינט תשתלם לכם לטווח הארוך ותראו תוצאות מהר יותר משחשבתם.
טיפים נוספים
קיימים שני ממדים שיש לחשוב עליהם בעת פרסום בפליירים, הממד הראשון נוגע למלל הפלייר והממד השני נוגע לתמונות איתן תפרסם את העסק. כמו כן יש לחשוב ולהחליט על קמפיין פרסומי אשר אותו סובב תהליך עיצוב פליירים. כמו כן, הוספת קונספט פרסומי לתוך עיצוב הפלייר חשובה ויכולה לסייע בהליך הפרסום, אך כל זאת במידה והקונספט אכן מעניין ומושך עין. הקהל כיום פיתח יכולות התעלמות מפרסומות, ובכדי לעקוף יכולות אלה ולבלוט ככל הניתן מעל השאר יש לפתוח בקמפיין פרסומי מאסיבי ויחד עם זאת יש לשים לב כי הפלייר לא עמוס במידע, ולכן אנו פה. בסטודיו ספרינט נדאג למקד את הפלייר ולמצות את יכולות הפרסום שלו תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים.
פורסם ע''י: costa | אוגוסט 25, 2014 | קטגוריות: יעוץ מקצועי | תגיות: