סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

מודעות פרסום וקמפיינים

הופכים עולמות באמצעות קמפיין מנצח

הופכים עולמות באמצעות קמפיין מנצח

קמפיין פרסומי מוצלח יכול להפוך את העולם שלכם לטוב יותר. הקמפיין המדויק יביא לצמיחה מואצת, יהפוך עסק קטן לגדול ומשגשג, בזמן קצר שיפתיע אתכם.  מודעת פרסום או קמפיין, נשענים בעיקר על עיצוב מקצועי שמושך את העין בצורה חכמה. עיצוב טוב מכוון לקוח יוצר בידול משאר העסקים, פונה לקהלי היעד בשפה אמינה ומשכנעת, מדבר אל הרגש ואל ההיגיון כאחד ומשפיע בגדול.

אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממאות עבודות שלנו למודעות וקמפיינים, שנוצרו למגוון גדול מאוד של לקוחות וקהלי יעד מכל סוג.
בסטודיו שלנו צוות קריאטיב שיודע לפצח כל בריף, לגבש קונספט יצירתי וחכם, ולעטוף את המסרים במעטפת עיצוב מרשימה, מנצחת ומשכנעת. בסטודיו ספרינט נעניק לך ליווי צמוד, אישי ומחבק לכל אורך התהליך, עד לתוצאה המוצלחת והטובה ביותר עבורך.

כיצד יוצרים קמפיין מנצח שלב אחר שלב:

כדי ליצור קמפיין מנצח יש לעבוד בשלבים, שכל שלב לוקח אותנו גבוה יותר, חד יותר אל המטרה שבסופה הלקוח יוצר קשר ומבצע רכישה.

  • הגדרה מדויקת של קהלי היעד
  • גיבוש וחידוד המסרים השיווקיים המרכזיים
  • חשיבה קונספטואלית לגיבוש קו עיצובי אחיד וחזק למודעה- ולכל תוצרי הקמפיין
  • יצירת סקיצות שונות להתרשמות
  • התאמת הקו הפרסומי לכל אמצעי המדיה הרצויים והאפקטיביים ביותר

רוצה לראות יותר? להבין למה סטודיו ספירנט מסוגל? בוא להתרשם מעבודות מודעות פרסום וקמפיינים שלנו.
יש לך שאלה? רוצה להוביל את המותג שלך קדימה? התייעץ איתנו ללא התחייבות לגבי עיצוב המודעה והובלת הקמפיין הייחודי שלך.

יתרונות בבחירת סטודיו מקצועי לעיצוב פריטים לעסק

  • מעורר את הלקוחות – הקמפיין נועד ליצור באזז, משמע: לעורר את הלקוחות הקיימים והלקוחות החדשים, והפוטנציאלים שיכולים להצטרף לעסק שלכם. באמצעות הקמפיין מתחילים ליצור תנועה לעסק, לומר 'אני כאן ואני קיים' ולהתחיל לייצר מכירה.
  • יצירת קו מנחה – אם העסק מפוזר ואין אסטרטגיה מסודרת, קמפיין מגיע לבנות אסטרטגיה אחידה לעסק, לאפשר קו מנחה, לסדר את המבנה, עם סיסמאות קבועות, מילות מכירה נכונות, גישה ללקוח, סדר בעסק ועוד.
  • הגדלת המכירות – הסיבה שבגללה כולנו כאן. קמפיין פרסומי טוב מודעות מעוצבות שמגיעות איתו מגדילות את המכירות. עובדה. הקמפיין ייצר תנועה בעסק, הלקוחות יתחילו לשים אליכם לב, יתקשרו, יכנסו לבית העסק ובאמצעותכם יתחילו לרכוש יותר. 

תכנון אסטרטגיה שיווקית כוללת:

  • זיהוי חוזקות וחולשות של העסק
  • הבלטת החוזקות של העסק בעיצוב נכון
  • תכנון עיצוב מבטיח לפי חזון בעל העסק
  • הבאת מספר סקיצות לשולחן העיצוב
  • מבחר רב של צבעים, רזולוציות וחומרים
  • עבודה מול צוות מעצבים מומחים

על כל שאלה תשובה!

מהו עיצוב מנצח שיגרום ללקוחות להתקשר אליי?

על מנת לעצב מודעת פרסום אפקטיבית ומנצחת שתתרום להצלחת הקמפיין ולתוצאות המיוחלות עבור העסק שלך, חשוב לפנות לסטודיו לעיצוב מקצועי ומנוסה המציע צוות יצירתי ומוכשר.

סטודיו מקצועי עורך בחירה נכונה של צבעים, צבעי רקע/ תמונת רקע, פונטים, טקסט, מסרים בעלי אוריינטציה שיווקית גבוהה ואף יבחר את איכות הדפוס וסוג הנייר או חומר הגלם המתאים והנכון ביותר.

לפני תחילת העיצוב מציע הצוות תוכנית אסטרטגית, מכין קונספט ראשוני לאישור הלקוח ורק אז ישלים את המשימה תוך התאמה מלאה לצרכי ולדרישות הלקוח, הבנת התחום ואפיון קהל היעד הנכון.

האם כדאי לבצע גם את העיצוב במודעה, וגם את הדפוס באותו המקום?

לרוב מומלץ לפנות לסטודיו לעיצוב המציע חבילה אטרקטיבית של עיצוב מודעות פרסום, ניהול קמפיינים והפקות דפוס תחת קורת גג אחת. חשוב לפנות למקום בו ניתן לקבל את כל השירותים הנדרשים לקמפיין מוצלח ואפקטיבי במקום להתמודד עם 23 ספקים שונים וכך ניתן גם לחסוך בעלויות ובזמן.

עם הטכנולוגיה ותוכנות למינן אפשר לעצב לבד מודעות. למה להשקיע?

אנשים רבים בוחרים בדרך הקלה לעיצוב מודעות, אך לבסוף מתבדים ומגלים כי הזול הוא היקר וכי הם מבזבזים זמן יקר בניסיון שווא לעצב מודעה. הנייר שהוא בוחרים למודעה לעיתים אינו איכותי, הם עובדים על העיצוב שעות מרובות, הצבעים אינם נכונים, והעיצוב נראה חובבני.

לכן חשוב לבחור בסטודיו רציני שיעצב לכם מודעה עם קונספט נכון, בצבעים איכותיים כמו גם הנייר, ימתג אתכם נכון ויבצע לכם הדפסה איכותית הכלולה במחיר.

יש לי את הלקוחות הקבועים שלי, למה אני צריך קמפיין?

בעלי עסק רבים מעדיפים להישאר באזור הנוח שלהם, ולייצר הכנסה קבועה מהעסק שאינה לוקחת אותם למקומות גבוהים במיוחד וחבל. לעיתים בעסק שלכם טמון אוצר בלום שאינכם מודעים לו.

באמצעות האסטרטגיה הנכונה, הקמפיין המושלם והעיצוב הנכון למודעה שלכם, תוכלו להוציא את המקסימום מהעסק ולהגדיל את היקפי המכירות באופן שלא תיארתם לעצמכם.

איך יוצרים מודעת פרסום טובה?

מודעת פרסום טובה בנויה מקונספט טוב, משמע רעיון מרכזי מוצלח שמלווה את הקמפיין לאורך כל הדרך והוא עקבי ונכון לעסק. את הקונספט מיישמים בכל היבט בעסק בין אם זה במודעות, בבאנרים, בשילוט ובסמסים ללקוחות. עם הקונספט יש להתמיד ולדעת לעצב אותו נכון במודעה, עם סלוגן טוב, מלל מושך ועיצוב מנצח.

 

רלוונטי מהבלוג

טיפים שכדאי לדעת

  • עיצוב מודעות פרסום נכון משלב אוריינטציה שיווקית מצליחה לפני הביצוע
  • יש להתייחס בעיצוב המודעה לבחירה נכונה של צבעים, מסרים ואיכות הדפוס
  • העיצוב המנצח של מודעות פרסום תורם להצלחת הקמפיין ולחיזוק התדמית