סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

עיצוב באנרים ודפי נחיתה

הרבה באנרים קופצים מסביב, שיקפצו!
על הבאנר שלך מקליקים!

בעולם פרסום אינטראקטיבי, לעיצוב באנרים ודפי נחיתה תפקיד חשוב ומשמעותי בקמפיין הפרסומי שלך.

באנר אטרקטיבי, דף נחיתה מרשים, ילכדו את תשומת ליבו של הגולש עם מסר אמין, ברור ומניע לפעולה. שהתוצאה תהיה: הקלקה אינטואיטיבית ומיידית.

סטודיו ספרינט מתמחה בעיצוב באנרים ודפי נחיתה ייחודיים, המבטיחים תנועה גדולה יותר באתר ויחסי המרה גבוהים.

מה מאפיין את הבאנרים ודפי הנחיתה שלנו?

  • תכנון חכם ומדויק
  • גיבוש וחידוד המסרים השיווקיים המדויקים לאיתור הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להעביר את המסרים, תוך
  • התחשבות במגבלת מבנה ותקציב

וחשוב מכל – עיצוב מרהיב שתופס את העין

בעיצוב באנרים ודפי נחיתה, יש משמעות רבה למקצועיות, לכישרון ולתשומת הלב של המעצב.

בעיצוב באנרים ודפי נחיתה ישנה אמירה אמנותית, ססגונית ואינטראקטיבית, עם מוקדים מיוחדים למשיכת תשומת לב הלקוח ולהנעתו לפעולה.

בעיצוב הבאנר חשוב לשים לב לייחודיות, בולטות הבאנר ומקוריות.

העיצוב שלנו נועד לייצר תשומת לב ונוכחות אינטרנטית חזקה המבטיחה בידול ובולטות, גם בסביבה עמוסת גירויים.

רוצה להציץ בבאנרים שלנו? בוא להתרשם מעבודות עיצוב באנרים ודפי נחיתה.

מהו הבאנר שיגרום ללקוח להקליק? הוא להתייעץ איתנו עכשיו לגבי עיצוב הבאנר או דף הנחיתה הייחודי שלך!

היתרונות בעיצוב באנר טוב

  • באנר מעוצב יבלוט בשטח, יותאם למותג שלכם בצבעים בקונספט ובנושא ומכאן גם ימשוך אליכם לקוחות
  • באנר טוב שעוצב כהלכה ישרת את האינטרסים של העסק שלכם, יעבוד טוב ויקשר את הלקוח אל דף הנחיתה שלכם בצורה מהירה.
  • הבאנרים שאני מעצבים הם באנרים חכמים, ממוקדים, שיניעו את הלקוח לפעולה, משמע ללחיצה על הבאנר ומכאן לדף נחיתה שגם הוא מעוצב ביחס ישיר לבאנר בצבעים, בקונספט ובעיצוב הכללי.
  • באנר מעוצב וחכם יגדיל את מספר הלקוחות שלך פי כמה וכמה, יחזיר את ההשקעה בפרסום בזמן קצר ויניב תוצאות מיידיות ורווחים גדולים לעסק שלך.

כל מה שצריך לדעת על באנר מנצח!

כיצד מעצבים באנר אפקטיבי?

סטודיו לעיצוב מקצועי ומיומן אשר מקבל דרישה לעצב באנר נפגש עם הלקוח על מנת להבין מהן מטרות הבאנר והיכן ימוקם הבאנר. באמצעות הבאנר ניתן להעביר מסרים שיווקיים ומכירתיים שתפקידם להניע לפעולה של הלקוח על מנת שיקליק על הבאנר ובכך יבצע מעבר לדף נחיתה ייעודי או מעבר לאתר הבית של הארגון. חשוב לעצב את הבאנר כך שיבלוט ולכן יש לבחור נכון את הצבעים תוך התאמה לגווניי הלוגו והעסק וניתן לשלב טיזר בבאנר כדי למשוך תשומת לב ולגרום לגולש לראות את הפרסום ולפעול באופן מסוים. .

מה הקשר בין באנר לדף נחיתה

חברות וארגונים במשק הישראלי והעולמי כאחד נוהגים כיום לפרסם את העסק באמצעות באנרים ודפי נחיתה ייעודיים. לאחר שגולש רואה את הבאנר וזה גורם לו ללחוץ עליו הוא יגיע לרוב לדף נחיתה שתפקידו להעביר מידע מסוים באופן קצר ואפקטיבי ולגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת כגון קניית/ הזמנת המוצר או השירות, השארת פרטים בטופס יצירת קשר, שליחת מייל ועוד.

איך מצליחים להכין באנר בולט בים של באנרים?

צוות המעצבים שלנו נבחר בקפידה והוכשר להכין לבכם את הבאנר היצירתי והבולט ביותר עבורכם. הבאנר שנכין לכם ייצג אתכם ואת המסר שתרצו להעביר ללקוח שלכם על מנת שתוכלו לבלוט ולהניע את הלקוח לפעולה. כאשר הלקוח יבחין בבאנר שלכם, הוא יראה לו מגרה, מושך ומספיק מלהיב ומכאן הדרך אליכם תהיה קצרה.

מהו באנר מנצח?

באנר מנצח הוא באנר חכם, הוא לא חייב להיות צבעוני, וולגרי וזועק, והא יכול להיות בעל מסר שיגע בלב הלקוח, שיענה לו על צורך מסוים, על שאלה, שיספק לו מענה שיסקרן את הלקוח. אנחנו בסטודיו ספרינט מכירים את כל השיטות לבניית באנר מנצח מסוג זה.

 

רלוונטי מהבלוג

טיפים שכדאי לדעת

  • יש לעצב באנר פרסומי בהתאם לצרכי הלקוח ומטרותיו
  • עיצוב באנר ודפי נחיתה דורש תוכנית אסטרטגית והוספת אמצעי גירוי
  • דפי נחיתה צריכים להבנות בהתאמה לקהל היעד אליו פונים