סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

עיצוב פרוספקטים

ככל שהעיצוב חכם ומרשים יותר - הפרוספקט אפקטיבי יותר.

פרוספקטים הם אמצעי השיווק הפופולאריים והיעילים ביותר, והם אלמנט משלים לכל קמפיין פרסומי טוב.

עיצוב פרוספקטים משמש בעיקר למינוף עסק חדש, לפרסום מבצעים שונים ולקידום והנעת עסקים ותיקים.

בסטודיו ספרינט משקיעים מחשבה רבה כדי להבטיח לך פרוספקט אפקטיבי, התורם הן לתדמית והן למכירות והוא מעוצב בקפידה על ידי צוות המעצבים המומחה שלנו.

מה מהותו של הפרוספקט?

פרוספקט הוא למעשה דף המכיל מידע אודות העסק ושירותיו, או אודות מוצר חדש, המשמש כעזר בפגישה עסקית, והוא מעולה לצורך הגשת הצעות למכרז.

עיצוב פרוספקטים נעשה בהתאמה ובנאמנות לתדמית החברה ולמסריה השיווקיים, ועשוי גם להיכלל בקטלוג. הפרוספקט יודפס משני צידיו של נייר משובח מקופל בגדלים משתנים, וניתן להפיץ אותו בתערוכות ובכנסים עסקיים, להניחו על סטנד בחנויות או למסור אותו ללקוח כחלק מפגישה עסקית.

שלוש תוצאות מצוינות כללי הברזל שלנו נועדו להבטיח לך פרוספקט אפקטיבי

  • קונספט עיצובי נקי ומוקפד הנאמן למיתוג הקיים – הקונספט יוצר קו אחיד ורצוף לכל תוצרי הפרסום, מבסס תדמית חזקה, בולטת וייחודית והוא בעל ערך מצטבר.
  • תהליך מקצועי מעמיק משלב הגדרת המסרים ופילוח קהלי היעד, ליצירת פרוספקט מעניין וממוקד, המשקף את כל איכויות העסק
  • טכניקות עיצוב עשירות במעוף ויצירתיות, המושכות את העין ומעניקות לפרוספקט נוכחות ובולטות בסביבה עמוסת גירויים

יתרונותיו של פרוספקט

  • מרכז את שירותי החברה בשניים שלושה דפים – הפרוספקט מתמצת את שירותי החברה והעסק שלך ללקוח ומאפשר לו הצצה אל כל שירותיך הצורה קלה ונגישה.
  • צוהר לבטא את עצמך – נותן לעסק שלך עוד צורת ביטוי מלבד אתר האינטרנט, החנות או מוקד השירות – דרך הפרוספקט תוכל לבטא עצמך בצורות יצירתיות יותר ולהוציא מסרים נוספים ללקוח.
  • מכירת מוצרים נוספים – הפרוספקט מאפשר מכירת מוצרים נוספים, שירות חדש, מוצרים חדשים, טכנולוגיה, לבשר על מכירת חיסול, היכולת למכור מוצרים שכבר אינכם זקוקים להם, לדחוף שירות מסוים ולהביא את הבשורה בזכות הפרוספקט.

התרשמו מהפרוספקטים המעוצבים של סטודיו ספרינט! הפרוספקטים שלנו מעוצבים בקפידה, לפי צרכי הלקוחות, באופן מקורי, בולט וחדשני.

פרוספקטים – כל מה שצריך לדעת

מהו עיצוב פרוספקטים מקצועי ומתקדם?

פרוספקט הוא דף מידע אודות החברה או הארון, אודות מוצרים או שירותים, חדשים או קיימים. חשוב לעצב את הפרוספקט בסטודיו מקצועי ומתקדם כמו סטודיו ספרינט המתמחה בעיצוב פרוספקטים ברמה הגבוהה ביותר, ובהתאמה מלאה לצרי העסק ולתדמיתו. ניתן לעצב ולהדפיס פרוספקט על צד אחד או משני הצדדים וניתן לבחור  בסוגי ניירות שונים בגדלים שונים, לרוב בגודל 3A או 4A. את הפרוספקט מעצבים בהתאמה למותג ולאחר אפיון קהל היעד (לקוחות המגיעים לעסק, תערוכות, כנסים מקצועיים וכיוצא בזה). פרוספקט מעוצב היטב כולל תמונות באיכות גבוהה, טקסטים שיווקיים ומידע מפורט אודות החברה, המוצר או השירות..

האם ניתן לעצב את הפרוספקט בהתאמה לתדמית החברה?

עיצוב פרוספקטים חייב להתאים לתדמית החברה וניתן לעצב פרוספקט המשקף את ערכי המותג וחזון החברה. לרוב נהוג להדפיס מספר פרוספקטים ולאגד אותם יחד לקטלוג או בפולדר. חשוב לכלול את לוגו החברה ולצרף סלוגן המאפיין את החברה על מנת לחזק את המותג. כמו כן בעיצוב הפרוספקט ניתן לכלול מידע אודות החברה ולהעביר מסרים שיווקיים ומסרים נוספים המייחדים את תדמית החברה ומהווים חלק בלתי נפרד של התדמית העסקית. למרות שנושא החיות ב משחק Starburst יכול להיראות מעט מיושן, המשחק החדשני הוא מה שגורם לשחקנים לחזור לעוד.

איך אדאג שהפרוספקט שלי יבלוט בכנסים ובאירועים?

פרוספקטים רבים מעוצבים לכנסים בהם משתתפות חברות רבות, ואכן בכנסים מחולקים המון פרוספקטים ואתם כבעלי עסקים וחברות צריכים שהפרוספקט שלכם יבלוט בים של פרוספקטים המחולקים ללקוחות שלכם. על מנת שהפרוספקט שלכם יבלוט אנחנו כאן. אנו נעצב את הפרוספקט שלכם בצורה מקורית, מצחיקה, מעניינת מרתקת עם הצבעים הנכונים. צוות הקראייטיב שלנו ידאג גם לרעיון חכם שימשוך את עין הלקוח וידאג שהפרוספקט שלכם יישאר אצל הלקוח זמן רב בידיים.

טיפים שכדאי לדעת

  • עיצוב פרוספקטים מקצועי נעשה בהתאמה מלאה לצרכי הארגון, למוצריו ולחזונו
  • יש לעצב את הפרוספקטים לאחר אפיון קהל היעד והגדרת מטרות הפרוספקט
  • לפני הדפסת הפרוספקט נהוג להגיש ללקוח קונספט עיצובי (גריד) לאישור