סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

עיצוב אריזה

הרושם הראשוני הוא הקובע!

לפעמים צריך לעצב את הקנקן לפני שמגלים מה יש בתוכו! אין כמו עיצוב אריזה מושך ויצירתי כדי לגרות את הצרכנים לקחת מוצר לידיים, להתעניין, לרצות לפתוח ולהכיר מקרוב. לאריזה יפה, מקורית ושובת לב תפקיד חשוב ומשמעותי מאין כמוהו בהצלחה השיווקית והתדמיתית של המוצר אותו היא עוטפת. מחקרים מראים כי רוב ההכרעות בקניית המוצר נעשות כאשר עומדים פנים אל פנים עם המוצר, בנקודת המכירה ולכן חשוב להשקיע בנראות של המוצר על המדף.

עיצוב אריזה: בסטודיו ספרינט עוטפים מוצרים באהבה

התפקיד של המעצבים שלנו הוא לספר את סיפור המותג באופן מעורר השראה- כבר בשלב האריזה.

לכל אריזה שפה גרפית ייחודית ומוקפדת, הנבנית בהתאם לקהל היעד, לאופי המוצר ולמסרים השיווקיים המדויקים שלו.

עיצוב אריזה הוא חלק בלתי נפרד מעולם שלם של מיתוג ושיווק, לכן כל אריזה שאנו מעצבים ומייצרים "מדברת" בשפת המוצר ומהווה נדבך חשוב בקמפיין הפרסומי של העסק.

מאחורי מעצבי האריזות שלנו ניסיון עשיר מאוד בתכנון ועיצוב אריזות

תשומת לב רבה ניתנת לתהליך, החל משלב ההחלטה על סוג החומר ומבנה האריזה ועד לאחרון הפרטים המופיעים על גבי האריזה.

בסטודיו שלנו בנינו ועיצבנו עבור לקוחותינו אריזות רבות, תוויות, קופסאות, שקיות, מארזים, אריזות מיוחדות, מארזים מותאמי סטנדים ועוד..

עיצוב אריזה הוא עבורנו אתגר לחשיבה על רעיונות מקוריים ופתרונות חדשניים שהופכים כל מוצר להצלחה!

אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל האריזות שעיצבנו ללקוחות שלנו ולהתייעץ עימנו לגבי עיצוב המוצר שלנו והאריזה המיוחדת שנוכל לעצב עבורכם.

יתרונות של אריזות מעוצבות

  • מאפשרות מוצר בעל מראה ייחודי ואיכותי יותר – אריזה שונה, אריזה מושקעת היא אריזה מנצחת. היו ייחודיים, אמרו משהו באריזה. צאו מהתלם.
  • נותנות אופציה של נוחות בנשיאה המוצר ושומרות על בטיחות המוצר – שמירה על המוצר תבטיח לקוח מרוצה, לקוח שיחזור אליכם מהסיבות הנכונות.
  • נוחות יותר להנחה על המדף – מדפים מסודרים גם במחסן מעידים על עסק עובד, טוב ומצליח.
  • נשארות בתודעה – האריזות המעוצבות מזכירות ללקוח את המותג שלכם גם שהמוצר גם יצא מאריזתו – גם אם האריזה יושבת ב'בויידם' של הלקוח, הוא עדיין נזכר בכם. אל תצאו מהתודעה. הזכירו ללקוח מי אתם על ידי אריזה מנצחת

רוצים לדעת עוד על אריזות? הכנו עבורכם כמה שאלות נפוצות

על מה חשוב לשים דגש בעיצוב אריזה

עיצוב אריזות דורש מקצועיות וידע רב בתחום ויש לשקלל פרמטרים רבים ומגוונים כגון: מי קהל היעד שלכם, איזה אימג' לבחור כך שישקף את המוצר והחברה העומדת מאחוריו, מהו גודל האריזה, חומרי גלם, תוכן וכמות הטקסט שתופיע על האריזה, בחירת צבעים, מהו מחיר המוצר הארוז, היכן מוכרים את המוצר, היכן להוסיף את לוגו המותג, האם יש להראות את המוצר (אריזה שקופה) ועוד.

האם סטודיו ספרינט מתמחה בעיצוב אריזות?

בסטודיו ספרינט מתמחים בעיצוב אריזות ולצוות הסטודיו ניסיון עשיר בתחום. כל לקוח זוכה לייעוץ לאחר אפיון הלקוח והמוצר והצוות המקצועי והמנוסה מכין מספר סקיצות ומציע ללקוח אפשרויות שונות של אריזות עד שהלקוח בוחר את האריזה המתאימה ביותר שגם תתאים למדפים, לגודל הנכון לשינוע, למחסנים ולצרכי העסק.

האם חשוב שהאריזות יהיו בצבעים אחידים?

בכל הנוגע לצבעי האריזות חשוב לשמור על קו אחיד בין הקונספט שמלווה את העסק לאריזות המוצר. לדוגמא אם הלוגו שלכם הוא סגול חשוב שבאריזות ישלוט הגוון הסגול וזאת על מנת שהלקוח יקשר בכל זמן את האריזה למוצר שלכם ובכך תמיד תישארו בתודעת הלקוח.

מהם טווחי המחירים של האריזות?

אנו בסטודיו ספרינט מתאימים את האריזות לתקציב הלקוח ופועלים על מנת להתחשב בצרכי הלקוח בכל זמן. את הצעות המחיר אנו נותנים לפי גודל האריזה, איכות הנייר, מאפשרים הנחת כמות וקשובים לצרכי הלקוח בכל זמן.

 

רלוונטי מהבלוג

טיפים שכדאי לדעת

  • עיצוב אריזה דורש התמחות ומקצועיות ויש להשקיע מחשבה רבה בנושא
  • יש לתכנן מראש כיצד פותחים את האריזה ובאיזה חומרי גלם להשתמש
  • עיצוב אריזה מקצועי ונכון תורם להצלחת המוצר ומייחד אותו ממתחריו